2013. február 19., kedd

6. rész

2012. június 25.




Papa felvezetett minket a galériára. Azért oda mert majd befognak minket jelenteni a párunkkal együtt és a galériáról levezető lépcsőn fogunk levonulni. A család már odafent volt és a megérkező vendégeket figyelték. Mikor megláttak minket közeledni mindenkinek elkerekedett a szeme. Én szégyellősen lehajtottam a fejem és mosolyogtam, míg odaértünk.
- Sziasztok. - köszöntem a rajtam csodálkozó családomnak és barátaimnak. 
- Wáoh. Nekünk van a legszebb 16 éves hugicánk. - mondta Will,és Harryvel egyszerre pusziltak meg az arcom két felén. Én csak vigyorogtam, mert imádom az ilyen dupla puszikat.
- Látom már meg is kaptad az ajándékodat a nagyiéktól. - jegyezte meg anya a nyakékre nézve.
- Igen. Szerettük volna ha már így érkezik a partira - mondta mama. 
- Ugye milyen elképesztő? - érintettem meg a nyakamban lógó gyönyörűséget. 
- Nekünk nem kell bemutatni. Mi már egy ideje tudjuk, hogy ez lesz az ajándékod. - ölelt meg apa. 
- Gyere csak ide, hadd nézzünk. - húzott be barátnőim gyűrűjébe Kylie
- Olyan jól áll neked az a korona. - mondta Kaila. 
- Ha így haladsz nem sokára neked is lesz. - mondtam Kailanak. 
- Az meg hogy? - értetlenkedett Veta. Mindannyian lemondóan néztünk rá. Hiába Vetara ez nagyon is jellemző, hogy nem ért meg alapvető és magától értetődő dolgokat, de amikor leesik neki akkor nagyon cuki.
- Hát tudod az úgy működik - kezdte Piper lassított felvételben, Veta derekát átfogva. - , hogy ha valakinek a pasija egy herceg, és az a herceg a lányt feleségül veszi, akkor a lányból hercegnő lesz. Koronával, palotával meg mindennel együtt. 
- És tudod, hogy Harry Kailával jár és elég jól alakulnak a dolgok kettejük között. - fejezte be a magyarázatot Kylie. 
- Ááááá, leesett. Most már teljesen világos. - kapott a fejéhez Veta. Forgattuk a szemünket és végül elnevettük magunkat, még maga Veta is. 
- Tudjátok nem akarok nagy képű lenni, de most így végig nézek magunkon és rájöttem, hogy nagyon szépek vagyunk ma este. - mondta halál komoly fejjel Dani, mi pedig egy kicsit furcsán néztünk rá.
- De komolyan nem viccelek. Ezek a ruhák és smink meg minden. - folytatta Dani, mikor látta az arckifejezésünket.
- Mi nem is azért néztünk így, mert nincs igazad kedves Danielle. - kezdte Kylie, átölelve Dani vállát.
- Hanem azért, mert erre most jöttél csak rá. És azt gondolod, hogy csak ma este. - öleltem át a másik oldalról a vállát. Dani először Kyliera majd rám nézett és végül elnevette magát, mire mi is újra nevetni kezdtünk. 
- Nem úgy értettem... - kezdte volna Dani. 
- Tudjuk, hogy hogyan értetted. - szakította félbe El és egy puszit nyomott Dani arcára.
- Lányok. - szólaltam meg, mire mindannyian rám néztek és érdeklődve várták, hogy mit akarok mondani. - Csak azt szeretném mondani, hogy ma is és máskor ti vagytok a leggyönyörűbb és legjobb barátnők a világon. Szeretném megköszönni, hogy vagytok nekem és mindenben támogattok. Egy szóval imádlak titeket és fogalmam sincs, hogy hogyan érdemeltem ki ilyen barátnőket, de köszönöm. - elérzékenyülten borultunk egymás nyakába. Az ölelkezésünket végül egy férfi hang zavarta meg. 
- Mi ez a nagy ölelkezés? Minket meg kihagytok belőle. - méltatlankodott Niall. 
- Ezt megjegyeztük. Nekünk már nem is jár ölelés. - folytatta a méltatlankodást Zayn, tettet sértődöttséggel. 
- Ez fáj, nagyon fáj. Mélyen legbelül. - vágott kiskutya szemeket Liam. 
- Ha teljes lesz a csapat akkor majd kaptok. - mondta incselkedő hangon Kylie és csábosan Niallre nézett. Ők ketten már pár hónapja elég észre vehetően kerülgetik egymást. Akárhányszor kérdeztük őket erről, mindketten azt válaszolták, hogy kedvelik egymást. De ez szerintem és mindenki más szerint is több egy egyszerű kedvelésnél. Bár ha engem kérdeznek akkor szerintem nagyon is összeillenének. Nem túl hangosak hanem szégyellősek egy kicsit, de azért ha beindulnak akkor nagyon bolondok tudnak lenni. Mind a ketten hajlamosak elfelejteni dolgokat és értetlenkedni, és nem utolsó sorban Kylie lány létére majdnem annyit eszik mint Niall. Eléggé összeillő páros lennének és persze cukik is. 
- Hol van Harry és Louis? - kérdeztem a fiúkat. 
- Ők még várják Anniéket. - válaszolta Zayn, miközben ő és Liam odamentek a saját barátnőjükhöz és a derekukat átkarolva megcsókolták egymást. Niall a velem szemben álló Veta mellé állt. 
- A ti családjaitok már itt vannak? - kérdeztem. 
- Igen. Mindannyian, egytől egyig. - válaszolta Liam. 
- És hol vannak? Ők is külön be lesznek jelentve. Miért nem jönnek fel? - kérdezősködtem. 
- Nyugi. Nem sokára jönnek, csak még nem tudom, hogy mit csinálnak. Beszélgetnek, vagy lerakják az ajándékokat a többihez. - találgatott Niall. 
- Na nézzétek. Az emlegetett szamarak megjöttek. - mutatott El a felénk tartó Louisra és Harryre. Felcsillant a szemem mikor megláttam őket. Egész nap nem láttam Harryt, de még csak nem is beszéltünk telefonon sem, és ez nagyon ritkán fordul elő. Nagyjából soha. Ellel összemosolyogtunk hisz már mindkettőnknek hiányzott a szerelme. A kör, amelyet eddig alkottunk szétnyílt, szabad utat engedve a két fiúhoz. A két jó barát eddig nevetgélve és beszélgetve jött, de mikor megláttak minket azonnal elhallgattak és csak néztek ránk. Kiléptünk a körből és vártuk, hogy a fiúk odaérjenek hozzánk és végre megérinthessük egymást. Végre odaértek és Harry a derekamnál fogva szorosan magához húzott. Belefúrtam a fejem a vállába és mélyen beszippantottam az illatát. Ő szakította meg az ölelésünket azzal, hogy gyengéden felemelte a fejem az államnál fogva. Először egy gyengéd puszit adott a számra. 
- Úgy hiányoztál kicsim. - mondta halkan. 
- Te is nekem. Azt hittem, hogy már sosem jön el az este. - mondtam, miközben összetettük a homlokunkat. 
- Gyönyörű vagy ma este szerelmem. - suttogta, miközben a szánk összeért és szenvedélyesen megcsókoltuk egymást. Becsuktam a szemem miközben csókolt. Kellemes melegség futott végig a testemen, hogy újra érezhetem őt. A kezét a derekamon pihentette én pedig a karján az enyémet. A csókunkat egy vaku villanás szakította meg. 
- Az én nagy fiam és a gyönyörű barátnője. - vigyorgott Des, a fényképezőgép mögül. A leendőbeli apósom imád minket fotózgatni, és az ilyen pillanatok a kedvencei. Harry lemondóan rázta a fejét és mosolygott rám én pedig vissza rá.  
- Kérek egy mosolyt. - kért minket könyörgő hangon Des. Mielőtt Harry levette volna a tekintetét rólam még adott egy puszit a homlokomra. Természetesen ezen az alkalmon is kapott és azonnal kattintott.
- Ez is nagyon jó volt. De most kérek szépen egy mosolyt. - kérte. Felé fordultunk és a fejemet Harry mellkasára hajtottam ő pedig továbbra sem engedte el a derekam. 
- Istenem milyen édesek együtt. - csapta össze a tenyerét az éppen megérkező Anne. 
- Szia Anne. - bújtam ki Harry öleléséből és köszöntöttem Annet és Gemmát. 
- Szervusz drágám. adott egy puszit. Ezután szép lassan mindenki megérkezett: Niall szülei és Greg, Zayn szülei és Saffa, Waliyha és Doniya, Liam szülei és a nővérei, anya szülei és a közelebbi családtagok és végül a barátnőim családjai. Végre minden teljes volt. Az összes meghívott vendég jelen volt. 
- Akkor most, hogy mindannyian itt vagyunk csináljunk egy közös csoportképet. - kért minket Des. Megtettük amit kért és készítettünk egy olyan képet, amin mindenki rajta van. 
- Hölgyeim és uraim - hallottuk a lépcső aljáról Lucas, a főinas hangját. - Engedjék meg, hogy bejelentsem az est házigazdáit, ünnepeltjét illetve a királyi család legközelebbi barátjait. 
- Kezdődik a buli. - mondta Louis idétlen vigyorral az arcán. 
- Elizabeth Windsor királynő és Phillip Windsor király. - ahogy Lucas kimondta mama és papa nevét ők kézen fogva lesétáltak a lépcsőn. És Lucas folytatta.
- Charles Windsor herceg és Gerda Windsor Tomlinson hercegnő. - erre anyáék is lesétáltak.
- William Windsor Tomlinson herceg és Katelyn Middleton hercegnő.
- Harold Windsor Tomlinson herceg és miss Kaila Carr. 
- Gyönyörű vagy ma húgi. - jegyezte meg Loui, mialatt Harry ás Kaila levonultak a lépcsőn.
- Már azt hittem, hogy el is felejtettél. - viccelődtem vele.
- Téged soha. - puszilt meg, de többre nem volt időnk mert ők következtek.
- Louis Windsor Tomlinson herceg és miss Eleanor Calder.
- Mi jövünk - mondta Harry és még szorosabban magához húzott. 
- Köszöntsék az ünnepeltet. Kendall Windsor Tomlinson és mr. Harold Styles. - egymás derekát ölelve mentünk le a lépcsőn. 
- Köszönöm a rózsákat. Nagyon szépek. - mondtam neki, miközben hol az egyik irányba, hol a másik irányba mosolyogtam. 
- Neked bármit szerelmem. - válaszolta és ő is ugyan úgy tett, ahogy én.
- De még mindig nem tudom, hogy mit kellett elintéznetek. - mondtam.
- Fúrja az oldaladat mi? Majd ha eljön az ideje akkor majd megtudod. - mondta sejtelmesen és még mindig a lépcsőn lefelé tartva egy puszit nyomott a fejemre. Ezt az ott jelen lévő emberek egy része mosolyogva nézte és úgy, hogy mennyire aranyosak vagyunk együtt. A másik fele pedig úgy, mint akik a nézésükkel megtudnának ölni. Ők nem tartották méltónak egy királyi sarjhoz, hogy egy civillel alkosson egy párt. Ez nem volt ritka a családomban, ezért sokan furcsán néztek ránk a távoli rokonok közül. Ezek között voltak a féltékeny unokatesók, másod unokatesók és még a sokadik unokatesók, akik azzal akartak hatalomhoz jutni, hogy valamelyikőnkhöz hozzámennek. Ő nekik mára már bedőlt a tervük, mert mind a négyen megtaláltuk életünk szerelmét, egy civilben.             


Itt is a 6. rész. Remélem, hogy tetszik és nem unalmas! Olvassátok és  komizzatok, hogy hogy tetszett. Ha találtok benne hibát vagy van valami észrevételetek azt jelezzétek a kommentben. 
Még egyszer szeretnék köszönetet mondani a 6 rendszeres olvasómnak és azoknak akik komiznak. 
Külön köszönet kata.-nak a gyönyörű fejlécért!! Újra köszönöm szépen! :) <3 Nektek hogy tetszik??

Jó olvasást!

Niki :) xx

4 megjegyzés:

  1. nagyszerű rész! mint a többi!:) és nincs mit, örülök, hogy segíthettem!:))♥

    VálaszTörlés
  2. Hello :) Olvassátok légyszi a barátnőm blogját :3 sokat jelentene neki. http://iwannabeyourmuse.blogspot.hu/ Amúgy meg nagyon tetszett a part *-* <3 kövit *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen beleolvasok;) És köszönöm szépen:))

      Törlés